Saturday 15 October 2011

This is 'Anfield'

Hooolaaa....Lamanye aku tak update laman sesawang yg tak berapa nk comei ni..huhu..

Malam ni malam minggu..Tapi aku duk terperuk kat umah..Aku menci tol ha..Kalau org lain time camnila nak jejalan kan kan kan..Tapi disebabkan team febret my hubby ada game tiap2 malam minggu (eh bkn tiap2) dgn aku2 sekali kempunan nak merasa angin malam minggu..spoil tol la..Hey liga perdana Inggeris kau boleh tak buat game time weekdays ??? (sian kat aku neh).

Aku buatla aksi macam mana pon ( tergolek ke..terguling ke..muka kesian mcm cat shrek ke..muka menggoda  ke..aksi nangis ke..dia tetap nk tgk bola dia..Ceh ada apa dgn bola tu ha??? My hubby sgt obses kat team dia yg tak bes tu..Dulu pon aku dah pernah citer SINI..takdela bagus mana pon..huhu (aku isteri yang tak menyaport suami)..Nak kata juara tertinggi liga takde pon..Player yg dia agung2 kan tu pon (torres) dah berpaling tadah ke Chelsea..hahaha..Ape da..peel camni pon ada ka?? Main cabut2 bila ada ganjaran yg lebih superb dilayangkan..Choi..Bukan teladan yang patut dicontohi...hihi ( tiba2 aku nak ceramah kat sini)

Yang aku takle blah..setiap kali tgk team dia lawan mesti pakai jersey ikut org tuh..Kalau liv mestila dia sarung yang merah tu..Kalau Red Warrior die tu opkos si merah tu...Kebetulan merah je ek..Adey semangat tol..Aku ni la yg terkebil2 tgk sambil mulut potpet2 ngomen..Ada je yg tak kena pada mata aku..hihi

Hurm aku ni nak tak nak layankan ajela..Nak tukar channel kan kena jeling hahaha jgn cari pasal hokey! Sejak azali dia mmg sgt taksub kat bola..Lebih2 lagi team keparat dia tu wahaha..! Ampon papa...Tapi i wish ur team get luck tonite..=) Walaupon aku ase harapan tuk menang tu amatla tipis sebab malam ni  Liverpool Vs Man U !..Walah otai tu weh..Kalau bolah menang memang aku salute ting tong la..hehe

Dan mlm ni tak semena-mena anak dia paksa gak pakai ikut mcm dia...Aisssh..Dik ikut jela papa tu..Esok adik dah pandai ckp pandai2 ckp 'No papa' kalau tak suka =)

Sila saksikan gambar mereka di bawah ni..yang mana aku diketepikan buat sementara waktu.. T_T













                p/s ; 'Papa...U Never Walk Alone' =)

4 comments:

Unknown said...

wah semangat betull. ameer pun join gak.. hehe

Mrs Hafidz'joo'Din said...

Mestik..papa dia paksa hehe

fiezah91 said...

hehe. sama pakai baju merah tu.

Mrs Hafidz'joo'Din said...

hehe like father like son =)