Monday 3 October 2011

"Jowm Join Bloglist Eyryn Bercerita !"

Kalau nak tau lebih lanjut klik SINI


Salam All... (mood ceria) sebab baru nak cuba benda baru..Tq Leez  sebab ajak aku join benda alah ni..mula2 aku tak phm puas aku pikir2 hehehe slow ya amat kau mama!

Ok kawan2 aku yang beberapa kerat tu jom join ramai2..sapa cepat dia dapat hihi..sapa ader luck la..Aku try nasib jer..Mudah2 an terkena tepat pada sasaran..Bukan ape boleh tambah kenalan dan mengeratkan ukhwah sesama kita ceh..ayat takle blah..kikiki...

So cik eyryn..Saya nak promote kat kwn saya 2 orang kat bawah ni..

Tag:
http://mypurewhitelinen.blogspot.com/
http://mizzcikha.blogspot.com

Rajinnya aku ngeh3...Dunt worry eyryn den akan pastikan dorang akan join punye! heeeeee

3 comments:

Mish Eyryn said...

thanx dear coz join segmen ryn :)

Mrs Hafidz'joo'Din said...

thanks jgk sudi terjah blog cikai ni eyryn hehe

Nasz said...

salam kenal..dah follow awak.

singgah sini dari segmen jowm join bloglist eyryn.

jemput ke blog saya ye?

MOHD NASER.com