Sunday 9 October 2011

Tak cukup tido gara2 sakit perut

Morning kissssss

Kami dilanda sakit perut yang mana perkhidmatan tandas sangat2 la dihargai pada masa tuh..Ni yang den lemah makan kenduri ni..Kalau silap teknik masak adeyy toksah cakap la memulasnye perut ni mintak utk dibuang..hihi..(sorry kalau tak senonoh yer)

Pukul 2 pagi aku dah start memulas..Tapi dlm masa yang sama aku mimpi Ameer yang sakit perut..Sbb aku fobia sgt skrg ni takut dia sakit perut lagi nanti kena tukar susu lagi..Sekali aku buka mata aku yang kesakitan upenye..hehe..Aku tgk muka laki aku rilex..cool je takde kerut2 pon..Aku andaikan dia tak sakit la...

Rupe-rupenye lepas aku selamat dia plak yang bekejar ke toilet kakakaka...Aku igt aku sorang jer..Time dia kat dalam tu la perut aku memulas balik..Ha kau..Masa ni aku rasa rugi tak buat tandas dua masa mula2 masuk dulu..Ceh ckp kencang mama ni..Mana boleh kau suka hati renovate umah kerajaan weh..Terjerit2 la aku suh dia kuar..Hihi..Kelakar pon ada insiden malam tadi..Nasib baik la si buntat tu tak sedar..

Tapi takle nak salahkan tuan umah..Dia pon bukan sengaja nak jadi mcm tu kan..Kesian dia mesti ade orang ngamuk2..Nak bwt camne benda dah jadi kan...Redha jela..huhu..Papepon Tq atas jemputan T_T

No comments: