Monday 17 October 2011

Beras takde stok ke??

Aisshh kalau betol ini mcm jadi omputeh la aku makanan ruji dah tukar jadi roti...hikhik..Betol ke weh..Aku tak tau menahu pon...Ni pon dengar dalam berita Hot Fm semalam masa tgh drive...

Beras kat umah dah lah tinggal 1 cup je lagi..Kalau semua orang dah sorok beras mati den..Nak2 pulak beras yg aku nak tu ada kat kelantan je..Slalu pakai kiriman orang kalau nak dapatkannya..huhu..Entahnye my hubby takle nak telan beras Malaysia..Nak jugak telan beras siam die..Ape da..Tak 1 Malaysia langsong!..Kalau camtu baik suh dia duduk kat siam..hehehe...jangan!...Tak boleh2..Nanti Ameer rindu kat papa dia..(anak ke mama?)..Hihi..Takde la..Mula2 dulu aku bebel jgk tryla beli beras kat sini je..Tapi bila aku asek telan beras siam tu je...Huh dah berkenan dah kat jiwa raga tekak den ni..Memang sooodaaap..Berasnya putih..panjang..lembut...eh2 mcm iklan beras dah aku ni..Bab kata kalau tinggal kat tepi bibir tu memang kena kutip nanti membazirkan titik peluh petani hahaha (iklan manakah itu?)

Uiks berbalik citer beras tadi..Janganlah ada orang sorok beras..Aku ni dah terdesak nak cari beras..Tak sempat dah nak kirim2 org KB nye...Tong tu dah nazak sgt mintak diisikan..Takpe2 jupg aku nak usha kat kedai la..Mintak2la ada kan...Ameer pon tak lama lagi dah boleh mamam..Huh tak sabar nak suap dia..Tapi aku plan nak belikan dia beras perang atas nasihat opismate aku..Baiklah aku menurut perintah! =)




       Beras 0h beras dimanakah kau berada sekarang.......

No comments: