Sunday 30 October 2011

Monday yg spoil

Argh tak suka tak suka tak suka........!!

Semua yang aku bwt pagi ni serba tak kena..isk2.. Bangun lambat..Solat subuh gajah (means lambat) .. Dress up pon lambat.. Pergi keje pon lambat..Kalau aku lambat punch card aku merah lagi la jawabnya..Bulan ni punch card tu bacaan masa dia dah la tak berapa sedap mata bos memandang..hihi..Nak meseg kwn2 hp pulak tak bayar bil! Whatthe!???

Arggh tak  suka betol bila jadi mcm ni..Ni gara2 budak bertuah tu taknak tido malam tadi..Nak dekat pukul 1 baru dia nak tido okehhh..Masuk dalam buai takmo..menangis selok..Letak atas katil tepok2 cket pon menangis jugak..Tapi mata dah pejam..dia dah mengantuk sgt sebenarnya..Dah la siang kurang tido..Pastu dia tido kul 7 ptg bangun pulak 8.30..Lepas tu gayanya macam taknak tido dah..Gaya orang nak keje shift malam pulak..Tapi betullah..Mama & Papa dia kena keje shift malam..Adoiii adik...Nape la buat perangai ni..

Tapi lately ni my baby susah betol nak tido malam fasa II tu..sebab maghrib dia dah tido..nak tido malam kali ke 2 tu sgt2la susah..Actually malam dia tido buai dulu..Then tgh malam baru angkat atas katil..Tapi skrg letak atas buai pon tak jalan dah..Dia bergolek2 dalam tu..Aisssh memang memerlukan kesabaran yang tinggi betol...


Pagi ni pulak hujan kemain lebatnya..Sampai ofis aku terus berlari (bukan lari anak2 dah) menuju ke punch card..Sampai je 7.59! Yes nasib baik sempat! Dengan hujan nye lagi burok benor aku lari tadi..tukang2 kat tepi tu pandang je mak budak tak senonoh ni berlari kahkahkah...Kalau la aku jatuh tadi aku wajib MC seminggu..huhu..Ok la...taknak meluah perasaan dah..Nak tengok keje pulak...bubuy!

2 comments:

Unknown said...

sbr la dd.. sy pun mengalami nasib yg sama.. cuma anak sy xmenangis.. kejenya main je.. smpai kul 1@2pg.. yg bestnya dia xtdo jak ptg lagi.. cam ameer dah tdo jugak sekejap.. leh la rehat.. biasa la ragam anak2 kecik.. hehe

Mrs Hafidz'joo'Din said...

anak nurul dah besar mmg nak main je kejenye..hihi..Ameer ni tau menangis jerla kalau ada yg tak kena ngn dia..Tu la kan..mmg camni la ragam anak2 kccik..kena sabar jela.. =)