Sunday, 9 October 2011

Ape Hukuman Yang Patut di Berikan Kat Bapak Setan Ni??

Nasib bayi malang!

 Bayi 23 hari diliwat bapa kandung! ( Informasi Dot My)


GOMBAK: Berang isteri dalam pantang enggan melayan kehendak seksualnya, seorang lelaki berusia 28 tahun bagaikan dirasuk syaitan apabila sanggup meliwat bayi lelakinya berusia 23 hari di dalam bilik di rumahnya di Taman Sunway, Batu Caves, di sini, kelmarin.

Lebih kejam apabila tangisan bayi malang yang menahan kesakitan itu langsung tidak diendahkan si bapa durjana, sebaliknya dia menjadi lebih rakus dengan bertindak menutup mulut anaknya itu menggunakan tangan dengan kuat, sekali gus menambah derita si kecil.

Bapa yang kejam itu berbuat demikian untuk mengelakkan tangisan bayi malang itu didengari isterinya yang ketika kejadian dilaporkan sedang berehat di ruang tamu rumah.

Sumber polis berkata, tindakan keji dan kejam itu hanya disedari ibu mangsa berusia 39 tahun kira-kira jam 4 petang apabila melihat mangsa tidak bermaya ketika mahu memandikannya.

“Si ibu terkejut apabila melihat bahagian mulut mangsa lebam. Pemeriksaan wanita itu kemudian mendapati bahagian dubur mangsa turut cedera.




Aku ase semua orang dah tau kes ni?? Kalau nak pikir2 balik memang tak patut langsung berlaku lebih2 lagi orang melayu sendiri..Yang sejak kecil mmg dah di ajar hukum hakam agama bagi yang beragama islam kat dunia ni..Rasa mcm tak percaya pon ade benda ni boleh berlaku kat negara kita..Dunia memang betol2 dah menghampiri akhir zaman..Nauzubillah


Gambar ni aku amek kat fb..Tak tau la betol ke tak ini adalah budak yang malang tu..Kenapa bapak dia sanggup bwt camtu? Aku rasa nak mencarut2 je kat sini..Aku rasa memang laki jahanam tu memang tak patut hidup..Dia memang lebih hina dari binatang! Bodoh..B*****. Aku geram lah..Tak boleh nak control kalau nak ckp pasal binatang ni!


Tak tahu la hukuman ape yang layak bagi kat si laknat ni..Kitorang kat opis bwt macam2 andaian tentang hukuman dia..Nak tengok ape andaian kitorang..

1. Hiris anu dia..Pastu curah asam limau..Isi lada..garam
2. Tekap ngn sterika panas 
3. Ikat die tgh org ramai..pastu suh baling batu ramai2
4. Heret keliling negeri sampai mampos!
5. Bagi rejam ngn lembing paling tajam bagi dia seksa slow2
6. Bagi dia mati dgn penoh seksa sampai dia rasa tkmo hidup lagi!

Ko memang tak layak hidup lagi setan! Anak ko sanggup bwt camtuh? Kalau dah sangap sgt pergi la cari bitch ke? Bini ko tu tgh dlm pantang bodoh! Itu pon tak reti..Memang dasar bangang bin bingai la ko ni! 


Tapi aku ni sape la nak kecoh2 kat sini kan..Aku harap sgt dia dapat hukuman setimpal! Patut muka dia tu tayang je depan paper ke..? Dia tak layak ada prasaan malu pon! 


Ape la nasib baby malang tu? Dgr citer semalam dia dalam keadaan krtikal..Baby kena kuat ok sayang..! Aunty harap baby sembuh & sihat semula..

P/s :Sesape yang tak tahan dgn entry ni..Memang aku berkasar bahasa sekarang..Sorry sgt kalau ada yang tersinggung..Aku hanya meluahkan apa yang terbuku dalam hati ni..Puas hati aku..Tak pasal2 dpt dosa kering..uhuk

To : laki jahanam..GO TO  HELL!!!!!

5 comments:

Mak cik leez said...

amboi makcikkkkk marah nampakkk..
hehehhehe,sabor2...

NURULHANIF said...

tu la.. BODOH betul bapak dia.. xpyh buat anak la kalu camni.. sian kat baby tu.. xdapat nak bayang..:(

Anonymous said...

kita bako kita bako

Mrs Hafidz'joo'Din said...

tu la aku gerammmm...marah betol dah aku ni..bako idup2 pon takpe

Fila Lane said...

huhuuu... rase nak nanges dengo berita ni awl2 aritu... tak sanggup nak bayangkan kesakitan baby tu.... semoga Allah lindungi baby tu.... Amin... :(