Thursday, 20 October 2011

Selasa mesti cuti!

Yeay! Horey2..horey hip hip horey hip hip horey! ( Ni menunjukkan kegembiraan yang terlampau) heeee~ ~

Jangan jeles2 ye..Aku rasa warga pahang pon mesti dah standby cuti memasing hari selasa minggu depan..Kalau tak nak amek cuti dia memang seorang yang sgt taksub pada kerja dia...hihi..


Nak tau knape kitorang mestik amek cuti hari selasa..Ce tengok kalendar skrg! Bergerak pantas ye..(ada main paksa2 lak kan) Tau dah kan jwpnnya.. Isnin : Cuti birthday Sultan Phg..Rabu : Deepavali..So tengah2 nya haruslah isi form cuti..ngeh3... So campur sabtu ahad..kami dapat cuti 5 hari! Hoye2!..Jangan jeles2  hokay bagi  warga yang bukan bekerja di Pahang..Kecoh ek..hihi..

Hurm serunak gilak ni..Destinasi aku opkos la balik kg temerloh..Dah lama gila aku tak balik..Waaa..kg here i comeeeeeee!!!



p/s : sudah terbayang gulai pucuk paku..gulai tempoyak ikan patin..pucuk ubi msk tempoyak..waaa...bestnye!




Waaaa...memang superb arh!

Patin ikon utk orang Temerloh mcm Guwe..=)

2 comments:

NURULHANIF said...

bestnya dd.. sy rbu tu kena keje lagi.. ada sukan..:(

Mrs Hafidz'joo'Din said...

lorh rugi r cmni nurul..nape wat sukan masa cuti ish ish..hihi takpe2 exercise elok tuk kesihatan