Monday, 3 October 2011

Segmen : Pencarian Bloglist Blog Fahuna

Jom kawan2 klik SINI


Hehe,,,aku join lagi...Yerla kan kawan2 tak ramai,,saje nak meriahkan lagi entry kat blog yang tak seberapa neh( rendah diri) hehe...Harap2 dengan join nye aku dalam bloglist blogger neh aku dapat ramai kawan yeay..Tq Fahuna...

Meh kita meriahkan lagi acara ni..tak rugi pon..klik & taip je ikut suka ati,,takde orang nak kecoh pon..kalau kecoh pon tadah jela telinga..Mulut org mana bleh nk tutup kan hihi..

Malu pulak mcm terdesak nak berkawan je kekeke...biarla kan kan kan..blog aku suka hati la nak wat pe pung..ape ade hal? ( padahal malu) ***blushing..

Harap2 follower aku jadi juta2 lemon pasni fuhhhh....hihi..bye2 kak miza....ngeh3...blom pape lagi dah ek kan..isk2..jom kak kita join...! jangan segan2..buat muka tak malu..tiru macam sayaaaaa....=)

9 comments:

NURULHANIF said...

sy pun dh join gak.. thanks DD

Mrs Hafidz'joo'Din said...

yeke? jom2 ramai2 hihi...

Nafisah Ruslan said...

macam best je.. hehe

Mrs Hafidz'joo'Din said...

jom join..jgn segan2 =)

cIKhA said...

aku pn nk join.ahaks

Mrs Hafidz'joo'Din said...

hihi jom2!

NasZ said...

singgah sini dari segmen bloglist fahuna.

jemput ke blog saya ye?

MOHD NASER.com

Piweet said...

dtg dr segmen yg sama....salam perkenalan...da follow=)

Jemput dtg ke blog saya:
www.piweeteacher.blogspot.com

BiQa HatmiN said...

hye..sy dr segmen yg sama jugak ..jom join segmen sy jugak.. tengah nak cari watak hantu tu.,.. anyway salam kenal yer :)