Friday 21 October 2011

BlueBerry CheesCake ni mmg SuperB arh!

Wallaweh memang berbaloi2 aku tempah kek ngn opismate aku aka jiran sebelah meja ni..Memang sedap gilak! Selama ni aku takde la pernah rasa kek yang dia buat just tau gitu2 je dia mmg amek tempahan..Aku try la order seketul nak bwk balik kg..Last2 tak sampai kg aku dah potong dulu..Memang yummmy giler r...

Aku puji ni bkn sbb dia kwn aku tapi mmg betol2 sedap..Mcm mana dia boleh sehandal pembuat kek yg pro neh? Konfius aku hehehe..Korang try rasa dulu ..(kena tempah sendiri la) memang sgt lazat gitewww..Eh aku ni dah terlebih puji minah ni kang dia kembang semangkok susah den hihi..Kalau nak tau aku customer dia yg ke 10! Dulu masa kuih raya pon aku tempah ngn dia..Kawan2 ku di sekitar kuantan try la sekali..Harga dia pon best..RM 50 je..Tak tau r lepas ni dia nak mark up hrga plak hahaha..Dia buat mcm2 kek contohnya Red Velvet...Lpas ni aku nk try kek ni pulak..Nama dia pon dah sedap..hihi..Papepon klik SINI kalau nak tau kisah lanjut..Tak rugi cayalah ckp den ni! Sape2 COD kuantan dia akan hantar (Memandai je aku haha)

Aku ni dah mcm promoter dah ni..xcited punye pasal aku dah melebihi had dah ni..Lpas ni mesti si pembuat kek tu ucap mekasih kat aku hahaha (harapkan balasan). Sis u punye kek memang superb gilak..Saya tak sangka akak seterer ni hahaha..

Ni rupe kek dia...







Try la kawan2..Ni dah tentu halalnya..Bukan apa masa borak2 ngn member baru2 ni..Dia cakap dulu dia keje kedai kek kat giant..Dia citerla tokey dia (cina) isi wain tau atas kek tu untuk kasi tahan lama..(Kek apa aku tak sure) Ha kau! Aku dah bape kali beli kek kat kedai cina..(uhuk aku dah telan ke benda tu) Kita tak tau pon dia isi ape.Kita just berpandukan HALAL yang tertera kat pintu..Even Secret Recipe tu pon aku dgr citer ade kes bab2 halal ni ..( tak tau la betol ke tak) Sekarang memang aku dah stop masuk sana sebab ada prasaan was-was..Nak ckp lebih2 kang takut salah hehe...Aishh lebih2 lagi kek Tiramitsu tu mesti guna benda alah tu..Eii yeke ek..Entahla..Aku pon dapat tau dari kwn aku ni jgk..huhu..Lari tajuk dah aku ni..K la dah melalut aku ni..Nak rasa keenakannye try la tempah...hehe (sempat lagi promote)

2 comments:

myxa said...

mekasih ye puji kalo belon dh pecah meletop... berdebor2 koi tgu feedback aok tau... maklumle blogger ni ade medan meluah perasaan..kekeke..dibuatnya rasa tak sedap abih le daku...

Mrs Hafidz'joo'Din said...

hahahaha ketor yer nasib baik sedap klu tak dah pulang semula dah hihihi