Wednesday 26 October 2011

Baru settle after 6 months!

Salam semua...

Wah lama betol aku tinggal kan laman maya ku ini..Lima hari aku cuti langsung tak usik..hukhuk..Memang heaven gilak cuti lama2..rasa mcm tak cukup plak..Kalau la sambung sampai jumaat alangkah indahnya..kekeke..(Kau hengat opis tu bapak kau yg punya???) Owh T_T

Cuti baru ni kitorang jalan2 bwk bdk boolat tu..(padahal sebaliknye).. Kitorang tak jalan jauh pon..Sekitar Kl-Pahang je.. Destinasi yg harus kami pergi ialah Dominos Pizza! Sebenarnye aku dah lama mengidam nak mkn ni since preggy lagi..Tapi asek tak kesempatan nak jengah sana..Ameer dah 6 bulan baru aku dpt menyetelkan hajat aku huhu..Disebabkan dia takde jual kat kuantan ni kenalah kitorang jengah ke KL..huhu..Kebetulan pulak air liur boolat tu tak henti2 meleleh..Dalam sehari bape kali entah salin baju dia..Kalau pki Bib dia tarik..Aissh babap tangan dia kang..hihi..Orang tua ada ckp tu mungkin disebabkan masa preggy aku mengidam tak dapat..Entah betol ke tak..Then masa makan tu aku colek skit kat mulut dia..Berkerut dahi dia kekekeke..(itu pon orang tua pesan,i follow je)

Hasilnya ampeyh3! Air liur dia tetap meleleh2..Makin lebat ada hehe..Tapi ada time2 jgk..Kalau dia gelak sgt tu yg banyak keluar air liur..Baju tu boleh perah la kalau tak sempat lap mulut dia..Baju dia yg slalu basah tu mungkin penyebab dia batuk tak abis2..Sebab dada dia lembab..Adik oh adik..Bila la nak stop air liur tu..Dah byk tahi lalat kat baju awk tau.. Heee~ ~ ~



Adik xcited nak mamam..No no no

Alhamdulillah lepas jugak hajat mama =)

Nampak peyot la dik..tak alu..hihi

Carbonara spagheti..Yummy!

Sumenya best2!

Dessert yg sgt lazat =)

Nape papa tu gelak sgt?

Perut dah kenyang kami pon nak blah sudah..

No comments: