Wednesday, 12 October 2011

Its Cancel ...

Adey..di saat aku berkobar2 menyerah diri doc tu pulak cakap 'kita tgk dulu..bersihkan dulu tgk mcm mana..kalau Ok tak payah cabut"  Ceh..beriya aku mendebarkan jantung aku di saat2 aku tggu no aku dipanggil..Sekali tak payah cabut lagi...Tapi bagus jgk kan...Yang laki aku dok mengejek aku dia ckp beriye baca doa mcm2 sekali tak payah cabut...Memang mulut aku terkumat kamit baca ayat mcm masa aku nak bersalin dulu hihi =)

Doc tu pulak ckp kuku aku ada peluang tuk sembuh balik..Proses memcuci tu bleh tahan..Sampai terangkat la montot aku hahaha..Tapi nasib baik doc tu buat slow2 je..Tq Doc =) Alhamdulillah ..

Doc yang aritu cakap kes aku ni takde peluang dah..(mcm kes berat je)Tapi doc yg ni ckp ada peluang (hip2 horeeee)..Janji aku rajin makan ubat dan rajin cuci..Aku ni plak beriya la canang2 kat opis aku cuti lama kalau aku dah cabut malam semalam..Sekali arini je dpt cuti..aduyaaiii...

Doc tu bekalkan antibiotik & surut bengkak lagi..Aku telan jerla..Walaupon dah boring ada ikatan berjadual ngn ubat ni..Leceh la nak pikir ubat tu..dah mkn ke..pukul brapa..Adeyy byk lg benda lain den nak pikiorrr...

Kalau ubat kali ni tak jalan jgk Doc tu ckp cabut jer...Senang2 je dia cakapkan..Aku mengambil masa yang lama tau bwt keputusan serah diri tu..Sbb aku ni penakot serba serbi..Boyok org temeloh panggil hehehe

Ok..lah takmo citer dah benda yg tak bes ni (kecohkan mcm penyakit kronik ya amat) huhu...

4 comments:

Mak cik leez said...

snap la gambar kuku kau tu...nak tgk wey..hik3

Mrs Hafidz'joo'Din said...

tu r aku malu nak attach kat sini hahah..klu tak lama dah aku amek..huduh benor rupenye

Hanim lala Azam Buck said...

nak tgk juga... parah ke x hik3

Mrs Hafidz'joo'Din said...

parah ya amat..malu weh! kekeke