Tuesday 11 October 2011

Malam ni penentu segala-galanya

Tengok tajuk mcm seram je kan..Memang seram pon..


Akhirnya aku angkat bendera putih nak pergi cabut kuku...Nak tak nak aku kena pergi jugak..Kalau entry dulu SINI aku beriya2 tak nak pergi..Tapi sampai bila aku nak menanggung kesakitan ni..


Aritu hubby dah tersepak sekali..Menjerit aku..sampai berdarah kaki aku..Dia tolong lap kan dgn penoh perasaan bersalah..Muka cuak giler tgk kaki aku berdarah..Ha tau takut ....



Malam ni aku kena serah diri ke Doc..Aku tau proses dia amatlah menyakitkan..Aku kena kuatkan semangat ni..Pengalaman sakit bersalin sedikit sebanyak menguatkan perasaan aku untuk pergi malam ni..Dah lama aku hold sebab takut..huhu..



Dan esok jugakla aku mula MC..tak yah pergi keje hoye2!..Tak taula sampai bila kena MC..Adoi takutnya la nak tempuh malam ni...Kawan2 tolong doakan aku (ceh mcm minor operation je)..
Ya Allah Ya Tuhanku kurangkan lah kesakitan yang akan aku alami malam ni.. =(



P/s : Nanti aku citer pengalaman malam ni..Sob sob sob

2 comments:

Hanim lala Azam Buck said...

dd.. susah tul nak komen kat page ko ni lah... setting bagi trus type lah... ngeeeeeeee... amacam.. dah cabut kuku ker? ibu jari aku dua2 tercabut bukan masaalah cam ko tau hehehehe pasal kasut ketat sobsob.. sakitttttt tul masa berdarah tu... tp x lah sampai doc cabut.... aku potong sket2 sampai la boleh cabut..... untuk kesihatan yang baik... cabut je kuku sakit tuh... dd mustik bulehhhhh

Mrs Hafidz'joo'Din said...

anim aku dah buang dah word rectification pe bnda tah..ada lagi ke..Ha nim ko buang sndr giler ke? tak sakit ke nim? ko ni mmg kuatla..Ko tau kuku aku tak cbut lg..Masa aku pergi mlm tadi doc tu ckp dia nak bersihkan dulu nk tgk camne..Pastu dia ckp ada harapan lg kuku aku nk sihat smula tau..Lega sgt hati aku..Doc aritu ckp lain doc yg ni ckp lain..adeyy