Saturday 8 October 2011

'Apehal kau ada dlm tu?'

Salam...

Sampai skrg tajuk kat atas tu main2 dlm minda aku yg tak berapa byk memori dah ni..Sejak bersalin ni aku ase 'short' cket..kakaka..Betul lah orang cakap bila  bersalin ade urat akan putus..Aku ase yer.. hikhik

Citer yg bakal aku tontonkan@karang ni mesti kena gelak je..Apa dah kena ngan aku pon tak tau malam tadi...Masa main2 dgn Ameer aku dah ngantuk..masa tu pukul 9..Aku pon pas battern (anak) kat papa dia yang sedang rilex main tenet..Aku pon tido la kejap padahal byk lagi keje berlambak nak aku kena settlekan..

Pastu aku dgr anak aku nangis & papa die try masuk dlm buai..Aku pon bangun la buat susu dgn mata yang buka ala2 kadar je.Masa tu ngantuk gile..Aku pon bwt la susu cpt2 dgn harapan lpas dia susu dia akan tido..Sampai je ke titisan akhir dia minum aku nmpk sumting dlm botol dia..Bulat mata aku tgk dalam tu ada ...................................
?

?

?

?

?

?

?




Macam mana ring cap tu ada dalam botol tu???? Ha?? Aku yang masih mamai tu nak tergelak pon ada..Pelik betul aku...Selama ni hubby yg bgun tgh malam buat susu..Aku tukang suap kat dia sampai dia habis minum..Pelik bin ajaib tol..Macam mana aku boleh tak perasan ada benda alah tu masa aku shake botol tu...?? Memang aku betol2 mamai masa tu..Sampai boleh jadi mcm tu..

The moral is..Papa dia memang wajib amek tugas buat susu tiap2 malam2...hikhik..Bahye kalau mama dia yg amek tugas tu...........Love u Papa =)

2 comments:

Unknown said...

Nasib baik bukan cicak yg tgh semput2 tarik nafas!! :p

Mrs Hafidz'joo'Din said...

kahkahkah kalau cicak berdosa nya saya kat ameer