Sunday 14 August 2011

Liverpool Fan Kid =)

Merujuk kepada tajuk tersebut mestila about Liverpool kan?? Memandangkan sekarang Liga Inggeris dah start papa dia dah mula kembali ke perangai lama iaitu bola 24 jam...geramm tol den nih..Aish kenapa la minat sangat ke bola tu?? bkn bley mkn Pon???...Fyi dia adalah peminat tegar Club Liverpool...Even setahu aku club tersebut bukanlah berada di rangking atas liga..tapi entahlah ape istimewa sgt club tu bg dia..nak kata player gugurl takde la plok..semunye kaum adam..hahahha...erm musykil2..macam la best sgt..sampai anak dia pon dia ajak join Liverpool..aku sebagai maknye ikutkan jela..takkan aku nak suh anak aku join club Nettball lak..walaupun aku ni peminat tegar permainan tersebut since sekolah rendah tau.. Erm Ammer ikutkan jer la papa awk tu..huhu..

Yeehaa...me wif Atan (buzzlyer)

Aisshh...isap jari je kejenye

Aku pon nk tumpang glemer kekeke

Mama..saya nak cucu..hihi

No comments: