Friday 26 August 2011

aMeer teman papa & mama buka puasa Part v

Morning!...'wajah ceria'  =) 

Semasa aku karang entry ni..kitorg on the way pulang ke kampung..Nanti kang aku tido..setidak-tidaknya aku boleh teman hubby drive..takdela dia ngantuk dan layan perasaan sesorang hehe..xcited bebenor dia nak balik kg dia..yerla da nak dekat 3 bulan tak balik..huhu..( i phm perasaan abg ) hikhik..

Semalam  ameer ikut mama & papa dia berbuka kt luar lagi..Kali ni kitorang berbuka kat  VISTANA lak.Kitorang sampai lambat so makanan dah tak banyak tinggal..huh tak best..ni yang aku menyampah makan amek sendiri neh..huhu...Ameer tak pose takpela..huhu..Sian dia kacau tido..Dia tgh tido aku angkat letak dlm car seat trus dia jaga..dia mmg macam tu..tak boleh kacau langsung..tp dia tak nangis pandang aku terkebil2 je..aku mula la rasa bersalah kalau dia bwt muka kesian camtu..aku cakap kat dia 'syian anak mama ni..mama janji ni last mama kacau adik tido' memangla sebab dah tkde jemputan berbuka pose dah kekeke..

Aku dah mula pening..arrggh...ok la layan jela gambar yang tak berapa best ni =)

Muka bangun tido..huhu

terkebil2..buat muka kesian..hihi

nape dik...ngantuk yer

Aku le tu hehe


Kak ita and kak miza

Aku lagi menumpang glemer hikhik

Ameer with my big boss..jgn memain ada Ir. neh..muda lg..

Macam biasa papa dia akan tido..hahaha.( tak tahan flash)

Nape muka camtu papa?? hehe

Kak ita and ameer

2 comments:

myxa said...

i do look very auntie like le.. ;(

Mrs Hafidz'joo'Din said...

hikhik..not like auntie le..just look like nanny..hahaha..joking lol =)