Wednesday 24 August 2011

aMEEr ikut Mama & Papa Berbuka Puasa Part IV

Salam.. ( mood raya ) =)

Alhamdulillah rezeki bulan puasa ni..Ader je jemputan berbuka kat luar (yeay..takyah masak ) hikhik..Ameer pon ikut jela..takkan nak kurung dia dalam umah lak huhu..Walaupon dulu aku sgtla risau utk bawak dia kuar time2 cenggini sebab tu time dia tido..Dulu memang taknak pegi tapi bos asek tulis je nama aku sbb aku terlibat sama dengan projek tu pergi jela..Nanti kang membazir lak duet org..Alhamdulillah rezeki =).

Kali ni kitorang berbuka kat ANA IKAN BAKAR...Restoran ini antara yang femes la kat kuantan ni sampai 3 branches dia buka kat sini saje tau..Makanan dia bolehla tp yang jd femes sgt tu aku ase sebab ikan bakar die berasaskan petai.So sape yang suka petai (haku!) mmg bolehla try..nyummy!!

Antara menu semalam : Sotong bakar masak petai..sotong goreng tepong..ikan siakap stim..ikan siakap masak sambal..sayur kailan and mcm biasalah tomyam tidak ketinggalan..Gambar takde tak sempat snap aku tak nyempat2 nak makan hahaha..Sumenye yummmy..yerla lapar kan..

Aku ase best makan terhidang mcm ni..tak mcm kat sebelum2 ni kena bangun amek makanan..malas tol nak pegi terintai2..pastu kalau tak kena masa tu kena Q lg..(mcm bdk sek beli kat kantin je hahaha)..Sbb aku ni malas bangun pon yer sume nak ada depan mata kang sonang aku nak ngap! wahaha...adeyy...


Macam biasa aku memang sakan nak bergambo..kekeke..tp laki aku tu pemalu ya amat..susah btol nak suh dia begambo..siap aku kena marah sokmo..wahaha biola..bukan salah pon disisi undang2 malaysia..eleh..



Wah..nape look gmoc ni?? (tkmo terima hakikat ) haha

Aishah with her mom

Me with Kak Miza

Pinggan berterabur..aishhh

Semua dah siap makan da

Aku amek gmbr fadli yang bwt peace kat blkg tu..tak clear la wei..sorry!

No comments: