Saturday, 27 August 2011

Ameer's Close up

Alhamdulillah kami selamat sampai lebih kurang pukul 2 petang..Kitorang gerak dalam pukul 6.45 asenye..Nasib baik tak jem..Kitorang singgah mandi kan budak boolat tu kat umah abg ipar kat dungun..Sekarang time to update my blog..hikhik..Ameer dgn auntie2 dia.ramai 6 orang...suka sgtla dia ramai sangat melayan dia..bolehla mama berehat  =)

Ni gambar ameer masa dlm kete..Dia alhamdulillah tak banyak meragam..just merengek2 manja nak suh amek die..nak suh org cium dia,,nak suh org peluk dia kuat2..hehe ..tu la perangai buah hati pengarang jantung ulaman ku itu hehehe 


















4 comments:

myxa said...

cumelnyer ameer... bulattt pipi..

Mrs Hafidz'joo'Din said...

hihi..dia xcited nak blik kelantan

Mak cik leez said...

dd..ko balik ikut jalan pantai ke jalan trg-k.b??? aku lupa nak suh ko singgah umah aku...waaaa..kalo tak leh jumpaaaa...

Mrs Hafidz'joo'Din said...

aku pegi ikut jln pantai..balik baru balik ikut gua musang..aa kan tak dapat jumpa..papepun selamat hari raya leez..kem salam kt chewi..hihi