Monday 15 August 2011

Menu Berbuka Part II

Aku dah semakin pandai masak..yeyeye..hikhik..aci la kan puji diri sendiri..Sebenarnya semalam abg-abg aku dtg umah beserta isteri and anak masing-masing..So kena la masak beriya cket kan org datang..Walaupon penat tapi xcited sbb nak masak resepi baru nak cuba..yey akhirnya berjaya ( nak sedapkan ari sendiri) hehe..

Kononnya nak masak macam-macam..tp abg aku dah byk beli lauk..So aku masak cket jela..kang membazir lak..bkn ape tkut tak abis (padahal malas) hahaha..Tp tak sempat nak snap gmbr dorg sbb aku terlupa..sbok menketedarah makanan..tak igt benda da..kekeke..so gambar menu jela aku sempat snap..huhu



Dagang Masak Lada Hitam & Halia...sedap..credit to cahaya cinta ku-ana

Ikan Goreng ( tu pon nak kecoh)hahaha

Selain yang dilabelkan adalah beli..Alhamdullillah =)

No comments: