Friday 12 August 2011

Apa dah jadi dgn Aku???

Citernye mcm ni..jeng jeng jeng...hikhikhik (seyes ni)

For the 1st time aku mandi malam dlm kul 10.30 lebeh kurang la...jgn pikir lain arr...aku mandi lewat sbb tak sempat nak mandi awal..yerla dah bukak pose melantak macam2 tak hengat dunia..pastu nak cara ke anak lagi..nak kemas meja..nk kemas dapur jup..entah mlm tadi ase mcm lembab jer aku bwt keje..biasanya aku xpert hal2 remeh temeh ni...cewaahh..ahaha...btul b4 this i can settle all the remeh things and sempat aku bersiram (mandi) b4 solat maghrib..tp mlm td entahlah...hurmmm..

laki aku bwt ape yer mlm td???hehe..mlm td die letey sgt so aku kasi can die take rest biar aku yg settle sumer..sbb selama ni dia akan tolong aku jg bdk boolat tu..so diperndekkan citer..lps solat maghrib n isyak aku pon rehat jup..rehat lg?? hehe..almaklumlah sejak lps bersalin ni aku ase mcm dah tua..asek letey jer..uhuk

Takyah la nk citer lebey2 kan pe yg aku bwt dlm bilik air kan..mcm korang la..OK..Aku mandi cam biasa..lps satu cebuk ( aku guna cebok je..shower slow..so better n lebeh nikmat guna khidmat cebok ijau tu( cis siap bg tau kaler pe) hahaha..lps aku curah je..aku terasa air tu amatlah sejuk mcm aku mandi air sejuk..padahal aku ase tkla sejuk mana..aku wat tak tau je..pastu aku shampoo n sabun la sekitar daerah yang berkarah tu yeeeikkk..hahah mana ade saje nk sdpkan ayat..aissh ptutnye ni entry sedey tp nape asek gelak jer...pedulikkan...masa shampoo aku dah takle tahan..aku mcm stat teketar..bibir aku gerak sendiri..aku pelikla..bkn de econ pon dlm toilet aku tu..tp sejuk tu lain mcm..aku pelik nape ngn diri aku??
selama ni mandi pagi pon okey jer..rilex je..PARKSON KE..    eh PARKINSON ke aku neh?? aku tkmoooo..muda lgi neh...kesejukan aku semakin melampau...aku terasa bibir aku begetar makin kuat...mcm mane ni..shampoo ats kepala lg..sabun pon tak bilas lg..takkan nk stop kat situ jer..aku pggl laki aku..dia tolong bilas kan..sekali dia curah air..terbangun aku sbb kesejukan tahap melampau..aku ase kalah suhu kat london pon tak mcm ni..dulu pon aku boleh tahan...nape ni??? aku tak tahan..amek towel trus lari dlm bilik pakai baju duduk dalam selimut diam2..( senset cket sorry huhu..tp bkn tu main point aku )

Dalam selimut tu aku pikir kenapa aku jd mcm ni?? tiba2 sejuk ngalahkan kat kutub utara lg..aku pernah jd mcm ni masa dulu masa tu tgh tido..aku tiba2 ketar..masa tu dlm pantang baru je beberapa hari lahirkan ameer...so aku bwt kesimpulan sendiri ni semua sbb masa berpantang aku tak berpantang betul2..orang bertungku smpi 2 jam..aku tk smpi 1/2 jam tu pon ngelat2 lagi..org berpantang bertungku 44 hari..aku hari ke 20 aku dah tak bertungku..org mandi air akar kayu tu..aku tak..bwt jarang2..org pki baju lengan panjnag..kain batik..aku tak..siap pki short lg..ni la akibatnya...blum tua lg aku dah rasa akibatnye..dah tua nanti toksah citerla mcm mana..nyesal lak..aiiish...sesal skrg tk guna da..ameer pon dah msuk 3 bln lebeh..


No comments: