Sunday 21 August 2011

aMeer teman papa & mama buka puasa Part II

Firstly Thanks to hanim kerana telah arrange kan majlis buka pose kami di horizon Kuantan..Tq nim..nanti boleh tolong arrange lg..hihi..Fyi ni kengkawan masa kitorg student poli dulu..

Kami sgt enjoy malam smlm..dpt jumpa..sbb lama sgt tak jumpa..Anak anim pon dah besar..Since lahir aku tak pernah jumpa si Hadiff Comel tu..And anak afzan pon tembammmm..gerammm tgk..Susu ibu mmg tiada tandingannya.. *-*

Okla..aku malas nak mepek byk2..Enjoy the pic ok.. =)

Budak boolat ni dipakaikan bib sbb air liur melelelelele...


ahaksss..

Sian Papa tgn kena balut..kekeke..(sorok blkg aku )

Nasib baik dia tak meragam..Love u dik!

Aku and ain sengal..wahaha sory ain

Kami ber2 lg..Ain tu mcm nk kiss aku jer kekeke

Me with si Comel Hadiff! Dah besar pon dia

Ameer with aunty ejan

Nape abg adiff cucuk sy??? hahaha..lawak gmbr neh


Ameer with mama anim ( mama hadiff )

So Ain and Ejan..cpt2la follow kami ber2 hehe

Fr left : suami nani (tak tau nama hehe )..bob and usop

bani and my hubby

Hidangan kami yg belum terusik

Yang sudah terusik..kekekeke..


P/s : Kengkawan lepas ni kita boleh buat lagi...yeaaayyy  =)

2 comments:

Hanim lala Azam Buck said...

hihihih cepatnya dia bercerita.. aku x sempat lagik... miss u'olss... miss ameer mis alya mis everybody.. nnti kita date lagi

Mrs Hafidz'joo'Din said...

Miss u too huhu =)