Thursday 11 August 2011

Jalan ramai2..weeii

 Hujung minggu baru ni kami telah berbuka puasa di kg ..yerla 1st Ramadan tak berpeluang..Kali ke-3 puasa sambut ramadan tanpa mama..hurm..Semua berkumpul..padahal adik beradik aku tak ramai pon..4 org je.. 2org abg dan seorang adik perempuan..aku in meadle east.. hikhik..2 org kat kg..2 kat Kuantan..so yg baliknye my family n family Abg long aje la..Citer pasal mak ayah pulak..kami dah lama takde mak...Dia meninggal 3 tahun lalu sakit sendi..Skrg kami dah dpt mak baru..we call her 'ibu'..mula2 mmg tersangat la susah nak menerima dia as our mama..tapi lama kelamaan ok..tp Allah menduga kami sekali lagi ibu mengidap 'breast cancer'..kesian abah..kami hanya mampu untuk kebahagian abah..stop takmo citer lebih..kang basah pipi aku ni =(...


Walau family aku tak besar mana..kami tetap happy..abg aku dah kwen so otomatiknye aku ade 2 org kakak ipar la kan?? hehe..dan juga 2 orang anak buah..Cuti baru ni kami bwk budak kecik tu jalan (padahal maknye nk berjalan) thehe..




My SIL : Kak Linda ( abg 1 ) & cT ( abg 2 ) she's younger than  me So no Akak..thehe

Adik aku berbaju ijau..sorok sket huhu

Dzul Haiqal @ Eqal ( anak abg Sulung)..debab bab bab

Fahrul Haqim @ aQem ( anak abg kedua )..sian dia..Exzima

Aku snap By eQal..ok la kan..huhu

Ameer @ bdk boolat @ syg mama


Saya muntah =(

Salin dalam Stroller je la adik yer..mama mls nk heret ke toilet

Jebek...haha

Tadaaaa,,,siap salin da...




No comments: