Sunday, 14 August 2011

Menu Berbuka =)

Ni kali pertama aku masak ape yg di 'requestkan' oleh encik suami sepanjang bulan puasa ni..Sebab selama ni aku asek membeli jer..malas btol nak masak..yerla balik keje dah penat..nak drive lagi..amek anak..loading anak dan die punye stuff..pastu nak layan dia dulu..klu letak terus cabut alamatnye bergema la umah aku neh..hehe..so back to main topic..nak tau tak aku masak ape???jeng jeng jeng..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ikan siakap sweet sour lemon dan sayur tomyan..tu aje..


Aku masak dua jenis jer..yang lain-lain tu beli..Ase macam bangga lak dapat berkhidmat tu encik suami hehe..Lain kali boleh buat lagi...


p/s : Air sirap laici tu pon aku bwt tau..seeedaaap..
.

4 comments:

myxa said...

waaa..seDappNyer... nak cikit...gemukle judin pasni.. :)

Mrs Hafidz'joo'Din said...

hehe...kalau tak gmoc jugak tak taula..

Mak cik leez said...

did..ko dah pandai masakkk ek...kikikihh

Mrs Hafidz'joo'Din said...

leez..hehe..aku da semakin pndai skrg..tp still merangkak lg..tp boleh la nk mkn..=)