Thursday 25 August 2011

Kuih Raya den =)

Jeng jeng aku gegeh menulis blog kembali..(takde keje ke hape? ahaha..) Dah nak raya kan malas dah aku nak belek2 fail eiii tak kose den..Dalam kepala neh asek igt nak raya jer (apehal aku tahun ni telebeh xcited neh) hehe..Yerla 1st time sambut raya ngan si tecik boolat tu..mestila syioook....  =)

Tadi aku dah dapat kuih raya yang aku tempah..Aku malas nak bwt (sumenye malas awk neh haha).. Suke3x..Takpayah aku nak kuar dah pergi beli kueh..Mesti orang ramai gile babeng..tak kose aku nak berhimpit2 cari kueh..Dan yang pastinya kuih yang ditempah dengan opismate aku ni sangat lazat!..sbb dia siap bawak tester..Tq kak =).. B4 ni aku dah memborong kerepek2..spt kerepek bawang...karipap mini..kidah kucing yikees..satu lg kerepek pe ntah..tak tau nama..

Dengan akak ni aku tempah biskut cornflakes..chipsmore..semperit ( i loike )..shortbread marble (wah nama kemain)..and snow almond (sgt best! ) ..Dengan kehadiran biskut2 dan kerepek yang sudah standby kat umah telah menambahkan lagi suasana nak raya aku..ngeh3...Di kesempatan ini kawan2 sekalian jemputla datang beraya umah tau..kuih ader ni hahaha..tqvm Kak Miza ..Jasamu ku kenang sampai bila2 =)

kerepek bwg ( sumber google )

Karipap mini ( sumber google )
Ni kuih yang aku tempah!..yummmy

p/s : Kuih pon antara yang kena bwk balik kg..

2 comments:

cIKhA said...

bnyk oo biskut raya + krepek lagi..best2..

Mrs Hafidz'joo'Din said...

mestila ameer nak raya kan hehe..jemput dtg umh tau