Thursday 11 August 2011

Tazkirah pagi Jumaat Ngeh3..

Assalamualaikum..( baca dalam ringtone ustaz izi ) hehe..

Pagi ni Otw pegi kerja mcm2 aku pikirkan..sementara menunggu masuk simpang yang tersangatlah panjang Q nye..Tiba2 terigtkan Arwah Mama..Dia meninggal pon bulan puasa,,bln mulia..dulu tiap2 pagi Jumaat abah akan pergi Kubur bacakan yasin untuk arwah tok n arwah mama (kubur sebelah jer )...sekarang abah pergi lagi asenye..Aku ckp dalam hati 'Mama dila dah jadi Mama'..klu teringatkan arwah hati aku sokmola sayu jer..mulalah pikirkan kenangan bersama mama..sampai bila pon aku takkan lupakan semua tu..Mama pergi tanpa tanda..walaupepun aku sempat menjaga mama di hospital...semoga arwah mama ditempatkan orang yang beriman..Dila sangat rindukan mama..


P/s : Hargailah Parents kita sementara dia masih ada.. =(

No comments: