Monday 22 August 2011

Nape tak boleh tido ni??

Adey nape tak boleh tido ni??? Hubby dah tido aku malas la nk kacau die..sok dia nk drive jauh..Hurm aku nak celoteh ape yer..Sebenarnya aku EL pagi tadi so aku bantai tido sampai kul 11..mwahaha..tu yg mata segar bugar alam neh..Cepatlah wahai mata..jom kita tido..esok nak bgun sahur goreng mee yang encik somi request petang tadi..Mee hoon tu pon aku dah siap rendam kat dapur tu tinggal nk campak dlm kuali jer..( mintak2 la sempat ) ngeh3..

Alkisahnya aku mengantuk dan badan terasa letih sgt bangun pagi td..So aku decided EL la..Lagipon nanti dah ok nak kuar beli barang..Ameer aku dah mintak tolong hubby antar kat umah BS die..Sorry yer dik..sbb mama plan nak kuar beli barang..

Tapi bangun je tido pg td..aku dpt meseg "Syg..kunci keta syg pada dalam keta abg ni." Uwaaaa...tensen tol ha..nape boley jadi cmne..nak suh dia antar tadi tempat keje dia jauh 1 jam wooo..mau ketu montot kalau tiap2 hari..hehehe..Bistu aku nak wat pe..Last2 aku bwt 5s kat umah..Sapu habuk..sapu lantai..mop lantai..penat jgk yer bwt sumer ni..Sbb selama ni Hubby yg tolong mop umah..Aku just ejas kat dapur jer..Tq bang,,rupenye penat ye nk mop lantai ni wahahaha..

Dahla..malas nak mepek da..Aku nak tido da..Esok tak terbangun aku..nayo den..Bubuy..Gud Nite!!.....


ZZZzzzzzzzz...................................................

2 comments:

Hanim lala Azam Buck said...

bahagianya dd hubby tolong mop lantai bagai uwaaaaaaaaaaaaaaaa bersyukur lah ape yang ko miliki.... jgn disia2kan ekekekeke

Mrs Hafidz'joo'Din said...

hehe alhamdulillah...tolong menolong amalan murni haha