Friday 19 August 2011

aMEEr ikut Mama & Papa Berbuka Puasa Part I

Salam Ramadan..Actually entry ni spatutnya di kuarkan semalam tp disebabkan aku yang penat gila babeng..truzz Zzzzz lps sampai umah balik dari  berbuka puasa semalam..Penat mcm pikul gajah! huhu..

Skrg da start jemputan berbuka puasa..Mula2 ritu aku igt taknak join ( ceh mcm byk sgt jemputan ) hihi..Yerla sebab nk kelek (dukung) budak bulat tu lagi..nak kena berpegang la..bwt ke angin die tak best..maunye kelam kabut aku menenangkan dia..Tak makan aku kang ha..Tp nak try..kalau ok mama boleh bwk lg hehe..(mamanye selok nk pge sbb mls msk)   *_*



With Aisyah

The cutest gurl Aishah =)

Org Sebelah tkmo bergambo sudah!

Acecece adik malu la mama 

Abaikan tudung aku yg herot tu wahaha

Muka adik gegar la..papa la ni 


Nasib baik semalam dia Ok sgt..So bleyla kita lagi ye dik kalau de jemputan ngeh3..


P/s : Sorry gambar tak cantik disebabkan guna H/p canggih aku kekeke

No comments: