Tuesday 11 December 2012

The Legend 12.12.12

Woah..woah..woah..cantek kan tarikh ni?

12.12.12
~Must do something weird~
 
Hehe..perlu ke? Bukan apa senang nak ingat kalau buat benda-benda yang boleh tinggalkan sweet momentos ! Agak2 ada ke orang buat kenduri kawen hari ni..Huhu..Memang senang nak ingat anniversary kalau mcm ni..Tapi kalau dah nama pelupa tu tarikh cantek mcm mana pon tetap tak ingat ye dok? Kalau baby lahir tarikh ni pon ok gak..Ramai orang ingat befday dia pastu dapat banyak hadiah..hehe..Bertuah tuan badan..So apa lagi..come on baby.kick2!! HAHA..

Benda pelik yang aku dah buat hari ni..Punch Card aku merah! Huh stress mak! Tapi bukan salah orang lain..salah tuan badan..yang sentiasa melengah2 kan mandi..pastu nak iron baju la..pastu dengan traffic light semua merah...memang takde ong ma!

Takpe sekarang awal lagi..Banyak jam lagi aku boleh manfaatkan..Hihi..Seyesly tatau nak buat apa..Kohnon2nye nak jadikan tarikh ni D'Legend lah..Huhu..Poyo seh..Hauhau..suka hati hamba la.. =)

Okla takmo mengarut..Eh lupa nak gtau..aku dah tak upload gambar dalam blog ni sebab memory dah full! Selama ni aku ingat boleh meng'upload' sesuka hati..Sekarang aku kena compress semua gambar balik..Arggghhh stressss lagi! Takde keje cari keje!


No comments: