Tuesday 11 December 2012

Citer MamaAmeer...

Phewww...fenat memekak hokeh! Lepaskan tekanan yang ada..Aku tertekan ke selama neh? Huhu..Sampai skrg asek terbatuk-batuk sebab gile kentang jaclyn victor memekak sama tadi...HAHA..Jangan ditanya masa bila aku memekak tu..Huahuahua..Kadang2 takpe kot..Nanti qada' balik..!! T___T

Since aku macam takde kojo nak dibereskan aku nak hapdet blog la..Rasanya agak lama aku abaikan laman sesawang aku ni..Kalau dulu asek nak hapdet je..Yerla banyak input aku nak letak..Dah lama aku tak membaking so entry aku pon slow semula macam awal tahun..hehe

Kan baru ni aku balik Kelantan..So budak kecik tu ramaila tukang layannya..Sampai naik lemak..Boleh demand2 nak pilih mana satu nak ajak jalan kat luar..Tarik je tangan mana dia suka pastu jalan la tanpa pikir kat mama dia dah..Huaaa..! Dia sgt enjoy balik sana..Mama & Papa pon amek kesempatan jalan2 berdua2..macam dolu2..Bukan senang tau nak dpt feel cintan cintun bila dah ada anak..Tapi kitorang g jalan Rantau Panjang je..Duk berdua celoteh pasal anak..hehe..Baru tinggal sekejap dah rindu la kat budak mashaaam tu..Tapi takpe dia happy je bila aku tinggalkan dia..Dia dah biasa ngn aunty2 dia..hehe

Sampai pintu masuk jem la pulak..Patutnya takde la jem macam ni..Hurm ropanya red warrior datang situ..Huh patutla khennnn...Hampeh2..Kalau tahu kitorang g jalan tempat lain..Memula plan datang situ nak beli beras..Kebetulan ada org kirim..Beras siam tu memang sedap..Tapi hubby cakap beli tempat lain takut nanti kastam cakap nak seludup beras..Tak pasal2 kitorang kena tahan kang..Hehe..

Kat Rantau Panjang ni tak pernah takde orang..Ramai je sokmo..Entah datang pelusuk mana aku tak tau..Macam-macam jual..Tapi mostly semua peniaga tu orang siam yg terror cakap melayu..Kitorang jalan2 cuci mata jer..akak ipar aku kirim kukus tapi den lupa daa..dia cakap nak merajuk setahun..Mwahaha..next time hokay..jangan duk kalut..aku akan dtg lagi raya cina nati..Insyaallah =)

Tapi kat situ ada benda yang aku suka..Aiskem!! Memula rasa awkward giler..Jakun pon ada..Macam2 dia isi..Bila rasa memang best! Datang situ bila nampak je terus beli..Dua hengget je taw! Nak tgk???? 


Jom layannzzz gambar syayeee..

See...Mcm best kan? Memang best tau..dalam tu mcm2 ada tapi tak nampak sangat..Dua Hengget je tau! Kalau kat sini Tutty Fruity je pon dah berbelas hengget besar tu


Sambil2 tunggu hubby pilih baju aku sempat jugak snap gambar ni..malu jgk sebenarnya..Mcm jakun pulak hehe


 Okla..takmo melalut ..Daaaa

No comments: