Thursday 20 December 2012

My Heroesss! Mama sayang Uollss Ketat2!


Assalamualaikum.....

Lately ni banyak betul keje..Macam biasa la bila hujung tahun semua benda nak kena tutup..Semua nak kena settle sebelum masuk tahun baru..Sampai cuti pon kena beku..Cis! Arhh tak boleh secara baik aku bwt secara jahat..ngeh3..Keadaan memaksa diriku untuk berbuat demikian.. =)

Malam ni malam buget jadi retis ! Jup lagi nak kena amek baju..Mintak2 la padan ..Kang kalau ketat mau terkoyak baju orang tu..Rasa macam over excited pulak..hubby aku siap pesan kalau nak pakai macam tu kena bawak handbag kecik yang pegang tu..HAHA..Clutch la B..Nak cakap tapi tak tahu.. =B

Memula aku nak pergi dgn adik ipar aku tu tapi dia segan pulak..Adeyhh terpaksa cari partner lain..Nasib baiklah kawan aku nak ikut..Dia ni kawan + jiran + ex Boss..hehe..So kiranya aku pergi dengan dia jerla..Hoyeee ada teman..

Hurm orang lain make up pon panggil MUA..Aku sendirik2 je..Lenjan jerla jangan jadi serupa badut udah..huhu..

Okla..nak sambung keje..

Ameer Hazim is a good boy !!




Adik & Papa..muachh!  mama syg korang berdua ketat2!




No comments: