Wednesday, 12 December 2012

Lebiulah MIL... =O

Hehe..Aku bukan nak membodek yer..Tak bodek pon dah dapat..Sayang MIL ketat-ketat! Huahuahua..


Dia belikan aku benda yang memang nak sangat...Ada kaitan dengan hobi baru aku..Huhu..Nak tengok????






Tadaaaa...hikhik..Mangkuk adunan..Lepas ni aku takde la pukul telur sampai tersembur kat baju! Sebab selama ni aku guna besen biasa je..dia cetek..Leceh bila nak buat adunan kek yang banyak..Mula la terpercik sana sini..Habis dapur aku yang dah sedia comot tu..Hehe..Dengan adanya mangkuk baru ni semua kerja menjadi senang...!! MIL kasi..Kau Hado??? HAHA







See boleh pukul telur yang banyak secara heaven! Hihi


Dia beli ni pon sebab masa dia tolong aku buat kek gula hangus dengan dia haritu..dia ada cakap bekas aku pukul telur tu kecik..tak sesuai..Hehe..Lepas tu bila kitorang balik kelantan baru2 ni..Aku terima ni dengan hati terbuka..Wahhh thanks a lot Ma !

~Nah, LOVES~

No comments: