Wednesday 12 December 2012

MeLaTaH !!

Argghh stresss tau...aku pon tak sedar sejak bile mulut aku ni laju je melatah kalau terperanjat ke..tersampuk ke..ahdoii menci larrr....Kalau ayat yang kuar tu sedap didengar takpe..Boleh dimaafkan lagi..Pagi ni saja dah 2 kali melatah sebab hampir terjatuh! Arrhhgh! Ni gara2 aku terpijak kasut masa dukung Ameer..Sekali depan umah aku..takpe la aku sesorang..Takde orang dengar..Lepas tu elok pulak masa dukung Ameer nak hantar kat ibu dia..aku pijak lagi selipar kat umah orang tu..Cis! Dah hilang kewanitaan aku..HAHA..bikin malu saja hokay!


Korang nak tahu aku selalu latah apa? Nak tahu? Argghh kena tahu jugak !

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Tu Dia....MONYET!!! Ha kan..tak senonoh betul kalau orang dengar..Cis!




Setakat ni bos-bos aku entah brape kali kena monyet dgn aku..Padan lah muka sape suruh make me tanjat boboi! HAHA..kalau rasa nak kena sumpah jadi monyet cepat sergah aku..huahuhua


Eh aku tak suka la..nape benda ni jadi mcm habit..Depan orang lain pon aku selalu latah monyet! Malu taw!  Argghhh camne nak hilang kan habit yang tak senonoh ni..Kalau aku sebut ayat yg sedap di dengar takpe..ish2...Ya Allah permudahkanlah aku untuk lupakan monyet ni!



ITS NOT FUNNY HOKAY!!





Boleh pulak korang mandi secara berjemaah yerp!

No comments: