Wednesday 12 December 2012

Bread Puding With Custard Sauce

Hey Uolllss! Tajuk omputeh tak tahan..I membaking lagi..Mak suka nyah! HAHA...Semalam belek2 resepi..Bila jumpa resepi idaman hati terus rasa berkobar-kobar nak buat..Rasa nak terbang dari ofis ke umah..Resepi tu aku amek kat SINI ..Ni antara blog yang aku follow & best ! Balik keje terus buat..Tapi sebelum tu singgah beli barang dulu der..Jumpa pulak pinggan cantik2 trus rembat & bayar tanpa memikirkan duit semakin nipis dalam wallet..Ngeeee  *Lantak janji aku pua T____T



 
Wah tak sabar2 aku nak tayang hasilnye..Hehe..Korang jangan beranggapan aku ni takbur & riak tahu..Ni semua nak menampilkan kepuasan pada diri sendiri lepas kita berusaha nak menjadikan sesuatu itu menjadi terbaik!Eh apa aku cakap ni..berbelit2 pulak..hehe..Tapi takpela tak suka tengok takpe jangan tengok..Im OK with that..Let me go! EH??Hehe...




Gambar sebelum masak..Aku perap dulu dalam sejam sebelum masuk dalam Oven..Disebabkan aku takde mangkuk santek tu..aku terpaksa guna loyang serbaguna ni HEHE..~Mangkuk CASSEROL in target Next Month! ~




Taraaa..Dah siap..Ready To Serve & Eat!




For Hubby...Dia cakap SEDAP!! Wow sebak saya ! HAHA




Yummy! Kredit to tuan punye resepi !




For 'IBU' Ameer..Harap dorang suka =)



So korang..Jom Try..Tak try tak tahu mcm mana rasa dia..Memang best makan sejuk-sejuk..nyaman sentiasa..Sesuai jugak tuk hidang waktu petang..Wahh kerlasss kau jah! HAHA..

No comments: