Monday 17 December 2012

Tema : Malam Fantasi Magika (FairyTales)

Hoye...!! Aku dah dapat tiket..! Sape aku nak ajak yep..Nak ajak laki aku tak boleh ni khas untuk kaum hawa jerk..Kat dalam tu nanti ko nak menonggeng pon takpe..wawawa..


Mestilah aku nk ajak adik ipar aku...Boleh teman kalau balik lewat..Kalau tahun lepas balik pon nak dekat kul 12..Itu hubby hantar & jemput..Anak aku tinggal kat umah abang..


Tahun ni aku drive sendiri jerla dah ada teman..Takla takut...Hihi..Hubby duk umah jaga anak..Aku dah buat deal dgn dia awal2..Tq B =)

Tahun lepas tema padang pasir..ala arab2 gitew..Aku pernah bwt entry dulu..Tahun ni tema fairy tales pulak..Nanti semua orang boleh budget jadi cinderella..! Heee...Sangat excited nak pergi tahun ni punye..Mesti ramai yang pakai cantik2 macam anugerah skrin kan tema fairytale jugak...Masa tu didie alias memang giler punya stail..Orang lain dok sibok2 budget snow white dia pakai mcm witch! Memang menjadi make up dia dengan dia kendong kucing..Macam dalam citer 101 Dalmatians..Hehe hebat2..Memang ramai gak orang kutuk dia nape make up hazab sebegitu rupa..Tapi biarlah ada kelainan sikit ye dak..Dah nama pon retis mestila banyak idea nak sarung apa khennn... Lepas tu tukang sponsor pon ramai.. =)


Kitorang pon dah jumpa baju..Yeay! Tapi no sponsor2 hokay..Duit keluar dari poket memasing uollsss! Tadi lepas pergi fitting baru rasa I CANT WAIT FOR THIS FRIDAY! ( sambil goyang2 kaki) Hihi..


Nanti lah bagitau baju apa kitorang pakai..nanti tak suprise lah..Ceh budget santek sangat la...Hihi..Sekali sekala melaram apa salahnya + bonus pon dah dapat..ngeee~~~~~~~






OPOCOT OMAK KAU!! Stylo lah..Aku kepingin nak wat mata gitew..hewhewhew

#kredit to buahmulut.com




Our Ticketsss!



No comments: