Thursday 13 December 2012

Spageti In d' House!

Makanan lagi? Yerla..kita mana boleh hidup kalau tak makan ye dak..sgt sinonim dengan kita hidup untuk makan..Heeee...


Malam tadi aku malas masak nasi lagi..Aku bwt spageti resepi baru..Selama ni aku buat tumis dengan cili kering + bwg merah + bwg putih + kuah spageti dalam botol tu..Tapi kali ni lain cket..sebab aku nak try yang lain..Aku tgk kat blog yang selalu aku tgk KAK NANI ! Resepi dia mostly memang sedap-sedap...Tak caya ce try..


Yer memang terbukti rasa dia lain bila ikut cara dia..Suka3...Len kali boleh buat cara ni..senang kottt..Tak payah nak beli kuah dlm botol tu lagi..Tapi laki den tak suka makan ni..tekak dia susah nak terima..Dah berapa kali aku ajar tekak dia makan ni tapi dia cannot go! Haha..Nak buat camne..Tapi kalau aku masak dia makan je..makan secara terpaksa sebab dah takde benda lain nak telan..Kadang2 jangan manjakan sangat laki ni nanti dia mengada2..mwahah...


Jom layansss gambar shayeee..


Atas tu aku tabur daun Rosemarry..Sebab oregano takde aku taburlah apa yang ada jer..Hehe..Not bad..ase rangup2 je bila gigit daun tu..Tapi takde pon ok.. hehe

No comments: