Friday 28 December 2012

Dinner Fairy Tales!

Salam Uolsss..
Lama giler kot tak update..Rasa malas melanda-landa pulak..Nak pulak time hujan tak henti2 camni..Memang keje nye duk dalam selimut jerla...Nak membaking pon malas...


Hari ni pon malas jugak..tapi semua keje pon dah beres tunggu jam punch card melenting jer..So aku isikan la waktu terluang ni dgn memblog..hee..Minggu ni busy giler ..Semua payment nak kena settle..Mencik taw..Kalau orang push2 ni lagi la aku buat keje huru hara..Bagi aku buat dalam keadaan tenang barulah kewl! Ish!


Dah lama nak citer pasal malam ni..dah basi dah pon..Tapi aku nak letak gambar jerla..Gambar pon tak cantik...Hp canggih saya takde flash..So semua gambar gelap sebab dalam dewan tu pasang lampu romantik2 gitew..Kalau korang nak korek hidung curik2 boleh..orang takkan nampak..Wahahaha..joking!

 Kecut urat saraf aku pakai dress tu tahu..Dada aku macam kena tekan2 ngn gajah..Adehh nak nafas pon senak..Tu la orang pompuan sanggup terseksa semata2 nak kelihatan divas! heee...Makan pon kena control..Takle nak sumbat semua..Ikutkan hati aku semua makanan aku nak sebat..hehe..

Jomla layansss gambar yang tak berapa nak cantek tu ....




Gambar ni masa mula2 sampai..sempat lagi aku nk bergambar kat tepi pokok krismas ni sebelum masuk dewan tu..heee





With My Boss..






Aku dapat cabutan bertuah!! Alhamdulillah...Baru nak suap makanan no aku kena panggil..Cepat2 aku bangun..kain aku tersangkut pulak kat kerusi orang sebelah..Nasib baik aku tak tersembam atas lantai tau!


  

Cis..Pinjam boss aku punye..Heee..Abg aku cakap mcm burung ciak...Cis!
 




Menu atas meja makan..Heee...




Ni jerla gambar yang aku sempat snap..Sebab gambar tak cantik tu aku malas nak amek tu..Masa ni orang kat depan tu tengah menari poco2! Aku nak join tapi tak reti.. =)



Masa mula2 nak pergi tu segan jugakla kot2 kita je yang beriya2..Entah2 orang lain pakai baju kurung jer..Sekali aku masuk..Amek kau nyah! Segala rupa senderella ade tau..ahli sihir pon ada...Macam2..Tapi dorang semua seksi2..Awww..Tak shukeee taw! Hehe..



Malam tu ada persembahan atas pentas..menari..karoke..Makanan pon tak henti2 hantar..Aku je yang kena tapis sebab takut koyak baju orang..hehe..Apepon malam tu best dan memberi seribu kenaangan tuk kami.. =)

No comments: