Tuesday 6 September 2011

What we do next???

Aku gegeh mengarang entry baru...ekekeke..Sebab kadang2 boleh meluahkan apa yang terbuku kat hati ni (hati kau berbuku2 ke mama ) wahahaha..

Cepatnya masa berlalu kan..pejam celik pejam tak celik2 dah...hehehe..Tak sedar je raya dah seminggu..(kalau cuti memang tak sedar ..hihi) Puasa pon dah lama berlalu..merangkap aku masuk keje after deliver pon dah sebulan lebih..Hurmm nak bwt ape yer pasni?? Just going to the flow orang cakap..Kalau dulu bulan puasa xcited nak tggu waktu berbuka..pastu xcited nak tggu raya..Sekarang nak tggu ape..Rasa macam lost je..Takde arah tujuan..ish takdela sampai camtu..Siang keje..Malam tido..tu la rutin kita sebagai manusia kan..ke ader orang rutin nye tak sama..mestila lain orang lain cara dia..Tapi aku ase nak ubah rutin la..

Nak buat cenggane yer..Rutin yang sedia ada pon aku dah malas nak hadap wahahaha..nak tambah rutin konon..hehehe..Aku dah tau kemampuan aku ni setakat mana..So membesarkan anak la rutin yang wajib aku patuh & laksanakan..

Walaupon org cakap raya sebulan tapi bagi aku seminggu tu jela raya yang sebetol2nya.Tapi mood raya tu tetap ada hihi..Erm nak buat ape yer lepas raya neh?? sopink?? budget dah lari..kang kerinting rambut laki aku kalau nk bersopink lg hahaha..Takpe bang ..i isteri solehah..patuh ckp abg..cewahhh...Pergi holiday ngn kengkawan best jgk..tapi kena kumpul badget dulu baru syiiokkk..ye dak..takkan nak main terjah je..huhu..Okla malas dah nak merepek meraban kat sini..daaaa...

No comments: