Tuesday 6 September 2011

Bukan entry raya =p

Salam All  =)

Kali ni takde kaitan entry raya dah..cuma dikala ofis ni lengang disebabkan orang dah kuar..tahap keboringan aku yang melampau ni telah menjurus ke arah untuk mengarang citer baru..hehehe..ayat ngalahke zaman P.Ramlee huhu..

Hurm aku rasa skrg ni macam takde semangat je nak buat keje..baik di opis mahupun di rumah gue..Rumah tu dah mcm kapal selam da..Kalau bocor konpom dah tenggelam jadi tukun hahaha..Cakap pasal tukun ni tiba2  teringatkan Hubby aku..Masa kitorang kat kg raub baru2 ni..dia nak masuk bandar sebab nak bertenet berinternet..sbb kat umah tok line slow ya amat..

Hubby : abg nak pergi bandar raub mlm ni
Aku    : buat ape?
Hubby : Abg nak bukak internet nak tgk bola (punyela taksub & obses kat bola ..grrrrr )
Aku    : Tak payah ngengada la..duk je umah.pot pet pot pet.( masa tu ameer dia dukung )
Hubby : Pastu tau dia boley ckp ape?? " Ameer kita masukkan mama dlm kolam moyang tu..pastu tenggelamkan mama biar jadi tukun"! ------Kurang asam kan??? -----

Hahaha punyela marahkan aku sampai nak suh aku jadi tukun...sob sob sob..sedey tau..kurang asam punye laki..Aku pe lagi..start perang2 manja la..dush dush debik..amek kau..Lepas ni jaga anak sesorang! huh..( kalau diingat balik kelako giler hikhikhik )


Adeyy...back to main topic tadi..

Penyakit malas aku makin menjadi2 ni,,nak plak dgn anak & hubby yang tak berapa sihat lagi menstresskan aku..Sumenye malas..Mood raya lak tak abis2 lagi..Nape la kerajaan tak wujudkan cuti raya selama sebulan hahahah..lemak kepompong ko mama!

Malam ni aku nekad nak kemas umah cket2..Lipat kain baju dalam plastik hitam segombol aku podot dalam tu wahaha pemalasnye..mama sape neh?? Pastu kemas kan beg2 balik kampung ritu..Erm pe lagi ek..Kemas la pape yang patut..Wok me semua dah settle ker ??hihi..

No comments: