Monday 12 September 2011

Gemoc & Tua..

Bagi kaum hawa yang dah masuk arena 25 an ke atas..ayat di atas amatlah digeruni kan..Nak plak ada org ckp ' eii ko dah nampak gmoc la' takpon ayat yang tak boleh blah lagi 'muka ko dah nampak tua'

Uwaaaaaa.....tadi baru je ada org ckp aku dah gmoc!!! Pastu lak ade jgk nampak tua! Tidaaakk! (takmo terima hakikat) tak nak maafkan korang!  aku nak kena diet sungguh2 neh..laki aku dah la slim mlim..kang tak balance..terlingkup keta kang hahaha dasyat tak! ( kau nak jadi insiden macam tu ke mama?? ) Baru anak sorang dah kena krtitikan hebat..kalau anak  4  lagila aku kena krtikan yang maha dasyat sampai tak sanggup telinga aku ni nak dengar..Hahaha..Seram lak ..mcm tgk movie citer hantu je huhu

So mama berdiet lah kau sekarang..! Jangan toleh belakang lagi..pandang depan je..Anggap je la tu kritikan membina dari seorang kawan (jahat) T_T

Start from nom..Say NO to benda yang berlemak.berminyak..gula garam..nasi (adey..tak boley idup tanpa mu) Apa lagi tak boleh mkn yer..Kawan2 help me..bagi cadangan cket  =)

Pastu untuk kelihatan sentiasa muda nak pakai ape?? Amek wuduk (jawapan artis yang tak boleh blah! )huhu..

Orang cakap tak boleh makan nasi malam..Bistu sapa nak temankan hubby makan ??? Haku! =)

Set in ur mind mama!


 P/s : Malam ni mesti tak boleh tido..ting tong!

No comments: