Thursday, 8 September 2011

Kenapa Panggil Adek??

~ ~ ~ Kenapa panggil adik ??? suka hati aku la aku nak panggil pepepun..boleh tak cakap camtu??hahaha..takkan la aku nak jwb cmtu..kang ade kena jeling hihi..

Ramai sgt orang tanye knapa panggil adik kat die (merujuk kpd Si Boolat aka Ameer )...Aku dah malas nak jawab..Tapi jwpnnya aku sendiri pon tak pasti..Lpas je lahirkan dia..naluri keibuan aku nak terpanggil kan dia 'adek'...walaupon nama dia ( Muhammad Ameer Hazim )aku dah standby since pregnant masa 5 bulan lg..hehe( selok tau) ..Bukan maksudnya Ameer takde adik dah..InsyaAllah kalau ade rezeki nak tambah produktiviti lg ( sorok bwh meja..malu hahaha ). Papa dia yang selama ni dok panggil ameer pon dah panggil adek gak hehe..huh ikut orang!..

Bagi aku panggilan 'adek' tu mcm manja2 je...Dia pon tenyum2 je..eii geram...berhalusinasi sendiri hikhik...Tapi ade satu perangai aku takle nak ubah..aku suka cakap pelat ngan dia..walaupon amaran keras sudah dikeluarkan oleh Mama Anim  hahaha..den pong tak tau napo..Tapi dia paham je ckp mama dia neh..  *_*
Good boy syg...!! muaaaaaahc..budak yang suka kena cium ialah Muhammad Ameer Hazim !!

3 comments:

NURULHANIF said...

sy pun pggl ank sy 'adik'.. tu pun ada org ty ke.. pelik betul org ni.. nati dia dpt adik lg leh la tukar pgl 'abang' lak.. hehe.. hehe.. kna ubah tu cakap pelat.. nati ameer hazim ikut.. hehe..

Mrs Hafidz'joo'Din said...

oh yeke..tu la dorang pelik sbb dia anak 1st kan..takut nanti takle tukar panggilan da..hihi..tu la im trying to change my pelat language..lol

NURULHANIF said...

hehe.. biasa la.. pgglan manja.. :)