Friday 9 September 2011

Bila Rehat Hari Jumaat 0_0

Salam all ku gegeh berblog lg (ekau takdo kojo ko mama?? ) huhu..


Hari Jumaat merupakan hari yang paling disukai pekerja gomen neh..sbb rehatnye panjannnnnnnggg..like like like..hikhik..Aku memang jarang balik umah sebab agak jauh merangkap pembaziran tenaga dan juga minyak..hukhuk..sbb tu la aku malas balik.. =p


Untuk menhabiskan masa kitorang bepoya-poya kat mall yang terpilih kekeke..kat sini mana ada banyak choice pon..lenjan aje mana-mana yang best!..Kitorang jalan kat EC Mall..Tujuan utama nak lepak ala-ala orang kaya heeee....( berangan )... Kitorang lepak kat Black Canyon..Actually aku tak pernah masuk pon sebab bila bertandang ke situ banyak menghabiskan masa tuk sopink...kalau ade ongkos la..Kitorang pon try la masuk nak try air best2..hehe (daratnya kau mama) wahaha..Oleh itu aku selok nak tayangkan air2 yang sangat menyelerakan tekak kami itu...jeng jeng jeng...

Kreatif tak aku susun hihi


Ofismate : Mas & Kak Wan




Mama yang selok bergambar
Aku tak hingat nama dia hikhik ( 7.90)

Ice Hazelnut Black ( RM 8.90 )
Mocca Glasier Rm (8.90 )
Ekau lagi mama!


Sangat menyelerakan kan kan kan...hehe nak jugakla tuh..pergi berkunjung ke sana..
Dah macam segmen JJCM dah aku ni..siap ngan harga aku letak..hehe..Kalau rasa terliur pergila..Den malas nak bawak poi sendirik!..Jarang2 bolehla minum air tu..tiap2 hari robak poket den..air je nak dekat seploh hengget!..Makan lagi..uhuk..hari2 biasa air jgn lebih RM 2..kekekeke..tu saje je nak lepaskan hajat memasing...Lepas minum kitorang singgah kat Ariani..kawan aku ajak..Aku mcm kurang minat dah pakai tudung pattern tu..Macam dah bohsan..Nak pulak org sekarang giler shawl..Melilit2 sampai tercekit..kekeke..Bila masuk jer..sekali terjumpa tudung yang menarik hati..wahai hati jgn terpikat lebih2..(aku berbisik)..Den dah takdo budget..Gaji lambat lg..Ni angkara Raya yang baru menjelang kekekeke..Aku bwt2 tak pandang jer..(keraskan hati sekerasnya)..Tiba opismate aku nak beli...Harga sehelai RM 75..Kalau beli 4 helai RM 150..Mak aih berganda2 murahnya...Korang cuba congak..murah kan kan kan.Dengan suka hati nye aku menyatakan persetujuan untuk memilih sehelai .Noktah..wheiiiiii....(iman aku senipis kulit bawang) cet alasan =)


Yang kotak  kecik tu aku punye..Aku nak mintak beg jgk sebab 2 owner kan..Seller tu tak bagi..cet kedekut! 
Ni la tudung pilihan hati aku..jenis kain cotton...like like like..yang penting aku untung! (abaikan  peha gajah itew)
P/s Tu je coretan petang jumaat ku..Nak g solat pulak..Pastu nak balik..then gomol the booolat boy..hikhik

No comments: