Tuesday 13 September 2011

Rezeki di pagi Rabu =)

Morning semua...pagi2 lagi aku dah xcited nak beblog..hikhik...Aku xcited sgt nak cerita neh..jeng jeng jeng..

Pagi tadi masa aku sibok2 tgh kemas2 beg ameer..hubby aku panggil tuk tgk sumting,,pastu siap ckp 'mesti syg suka ni' Aku pon peliklah ape benda aku nak suka2 pagi2 buta neh..Malas pegi keje aderla hihi..Aku pon pergila kat dia...Nak tau dia tunjuk apa???

?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
Taraaaaa.....Telor kunig 2 in 1 hahaha...Magic tak tak?? Sumpah tau telor ni 1 biji je tapi ianya melahirkan dua kuning..!


Ni la kali pertama dalam hidup aku tgk telor camtu..Tak tau la korang pernah tgk ke tak..Kalau la banyak telor camni..untung la pengusaha kek kan..tak payah guna banyak telor..huhu..

Tapi yang kelakarnya lepas je tgk telor tu hubby aku cakap " lepas ni kalau beranak dapat kembar tak payah beranak dah" hahaha...( nak jaga anak sorang pon malas).  Walaupon aku tak minum telor sebelum ni ( mls nak bwt) tapi telor tu kembar punya pasal aku merasa la jgk..then hubby pon abiskan dgn harapan kami akan dikurniakan anak kembar...kekekeke..tp perancangan tu kena hold dulu..(boleh ke gitu) Hehehe




P/s : Ada ke anak ayam kembar yer???

No comments: