Tuesday 6 September 2011

Demam raya..uhuk

Kami sekeluarga DEMAM! =(

Yang paling kesian sekali mestila si boolat tu..Masa tu kitorang masih kat kg..Tengah tido aku dgr suara ameer lain macam..pastu dengar macam hidung tersumbat..bingkas aku bangun..siaaaan dia..selsema upenye..bila bangun pagi je kepala dia panas..Aku check suhu dia 37.7..Demam la kan?? Papa dia pon sama..sehari sebelum tu dia bantai main futsal join budak kg aku sampai ke malam..Pastu hari esoknye sakit urat..dah telan pandaol muscle and joint pon tak jalan..last2 telan pil killer..baru la ok cket..Aiisshhh..( tak baik mengeluh dd )..


Masa otw balik kuantan..papa dia masih demam..tp dia gagahkan juga nak drive..aku nak drive tak bagi..Alhamdulillah kami selamat sampai..Malam tadi ameer tak boleh tido..merenget2..minum susu pon tak banyak..sebab hidung tersumbat..aku dah letak ubat titis hidung doc bagi masa pegi klinik malam semalam..tak jalan jgk...aku letak kunyit..letak garam..letak vicks(yg baby punye) baru ok cket..Tu pon jaga2 jgk..Malam tadi mmg tak ckp tido..dah ada anak kecik memang ni la dugaannya..nak tido buat kuak lentang mcm dolu2 tak boleh la wey..Dengan papa dia tiba2 diserang demam semula..berbungkus dalam comforter..mcm hantu bungkus da hahaha..adeyyyy

Harap sangat malam ni dia ok..Harap2 anak mama sihat yer syg...mama susah hati tau kalau adik tak sihat..sbb adik tak senyum macam selalu..adik masam jer..Adik kuatkan..mama doakan adik kuat dan cepat sembuh..Amin..

Get well soon syg mama...

No comments: