Thursday 22 September 2011

Jamuan Raya Dr Unit Bangunan

Hari ni unit aku bangunan adakan jamuan raya..Hip hip hoyeee..Unit Jalan baru ni pon buat jgk tapi aku takde ade kursus...Isk2..Rugi..Kali ni aku makan betol2..Aku dah makan tak ingat dunia dah..perot pon dah tersembol mcm gajah bunting hahaha (hodohnye kan)..Tapi aku pandai aku cover ngan jaket..Wheeeeiiii..So tersembolan aku tertutup dari pandangan org ramai!

Makanan punya la banyak..Besh gilak..Antara yang kami hidangkan..Mee Calong..Laksa Pahang..Nasi Carrot ( mesti cuba ).. Nasi dagang..Satay (wajib)..Nasi Impit.. Lemang kijal (awal2 lagi aku dah sebat sbb tahun lepas aku tak sempat merasa)  Ketupat..Rendang...

Dessert plak..Puding karamel..puding berkuah..Aiskem..Dadih..Tapai..Buah (macam2 buah )Ha kau banyak kan? Kalau korang kat tempat aku mesti sumer dah jadi gajah bunting kan hahaha..

Sebelum makan kitorang bergambar dulu ngan Jurutera Daerah kami untuk kenang-kenangan..

Jom layan gambar yg aku gigih menepek ni hihi

Aiskem Flever! Yummy ....

Tengah Kupas buah..
Serve cantek2 dulu b4 jemput org makan
Kami bergambar dgn Tong Aiskem =)

Suka sgt kau mama!
Jb Ct..K.ita..Me...Mas..Padli

Tgh Tu My Big Boss

Selok bergambo makan aiskem

Budgetnye kau mama!

Lapo sgt gayanye mak budak neh!
Kami staff Bangunan Am & Senggara..Sekian T_T


Bersama bos kecik =)


  P/s : Tak sabo nak tggu jamuan raya JKR minggu depan..Aku boleh makan dgn lahapnye lg =O

No comments: