Tuesday 6 September 2011

Jalan2 raya hoye-hoye!

Hari pertama kami banyak menghabiskan masa beraya kat umah sedara-mara yang dekat2 ajer..Lagipon susah nak kelek bdk kecik tu sian dia panas2...nasib baik dia tak banyak meragam sgt..Kitorang beraya gerak ramai-ramai..Aku pon join jerla bwt muka seposen hehe..tkde la..ok jer..raya mana-mana pon sama je (cewah). Ameer pon suka sebab ramai yg tukang dokong dia..dia asek kena angkat jerla..Aku pon sonang hati hahaha...

Hari ke-2 kami beraya jauh cket kena naik keta..Aku pon siap2 kan la budak boolat tu..sekali tok ma dia cakap tkmo pergi..penat..Dia cakap tinggal Ameer pon takpe..Aku pon tinggalkan jerla..bkn aku malas nak bwk kesian dia panas2 kan hihi..

Sebelum pergi kitorang siap2 tangkap gambar ngan Ameer dulu..rugi aku make up kan dia..hehe,,Dia pon sengeh je memanjang..'Ameer tggl ngn tok bah & tok ma yer..mama ngn papa pergi kejup jer'..Nodded..haha..good boy syg..muaaahc

Saya kena tinggal..huhu

Bergambo dgn papa

Mama & Papa g jalan tak bawak saya

Papa tak larat dah ke angkat saya??

With makngah..aunti noya & auntie nina


Selok bergambar kat umah org hahaha

Kami bergambar lagi =)

With Nina

With ain budak yang sgt susah sekali nak ajak bergambar

My SIL


No comments: