Thursday 29 November 2012

Brownies Cake !

Heeee...Aku ni dah macam takde keje asek update blog jer..Dulu bapak segala malas..Sekarang suka layan perasaan sorang sambil mem'blog'..Hadoiii rosak bahasa ibunda tahu! 

Kitorang ni nama je duduk ofis..Tapi rasa mcm kat umah sendiri..Bangunan baru la katakan..Bagi yang taktau kitorang masuk ofis baru ni awal bulan 11 aritu..Kat sini semua nye serba baru..I syukeeeeee sangat..Lebih2 lagi dalam pantry semua complete! Rasa berada dalam dapur umah sendiri..Tapi pantry ni lagi lawa dari dapur comot aku tu..Hihi..Kalau pergi keje semangat tu ada..Kalau dulu nak g keje rela terjun sungai sebab malas sangat HAHA..Cis demand gile pekerja ni..Nak yang baru je..Ni la orang cakap "habis madu sepah dibuang"..Hehe takdela kat ofis lama pon seronok apa..Banyak kenangan kat sana tau..Hampir 3 tahun aku berkhidmat kat sana.. =) Tapi orang cakap barang lama jangan dikenang..Amek yang jernih buang yang keruh..! Whatthefish?????

Tadi masa aku type enty sebelum ni aku ada cakap aku tgh tggu kek masak..Ni la masanya nak tayang kek tu..hehe..Actually kek ni kawan aku punye resepi..Dia bawak tepung premix brownies..Kitorang just campur telur..butter..susu segar..& badam cincang..

Jom layanzzz gambar syayeeee...tapi buat 3 orang ni..hihi

Baru Lepas Masak..Sejukkan dulu



Ready To Serve!



Ready To Eat...! Best! Tapi dia kurang padat..Biasalah tepung premix memang tak sesedap kalau kita bancuh sendiri..Yang penting senang & sedap !!
 


No comments: