Wednesday 28 November 2012

HariMau MALAYA Sudah Tunjuk Taring..! Aummm!

Mari mengaumm..Auummmmmmmmm! HAHA

First time aku buat entry pasal bola tau..Sekarang kan tgh hot Piala AFF Suzuki tu...Harusla khenn..Hehe...Malam tadi team Harimau Malaya kita dah menyejukkan suhu kepanasan rakyat Malaysia akibat kekalahan mereka dengan Sang Singa baru2 ni..Tahniah buat Team Harimau Malaya kita..4-1 menetang LAOS..Tapi ada jugak yang berbunyi eleh LAOS je pon..Huhu..Itulah manusia kan..Bila kalah dihentam2..Bila menang ada yang bersorak ada yang mengata jgk..


Kadang2 boleh jadi stress player2 kita ni tau..Kalau menang ditatang bagai minyak yg penuh..Full Tank! Kalau kalah mula la benci la..Buat lagu2 sindir la..buat lagu2 sedih la..Ada yang merajuk hati la..Ada jugak yang sindir Apek koya nak kwen! HAHA tu aku la tu ngata si apek..Tapi bukan aku sorang je ramai yang beranggap begitu kan? Baik ngaku cepat! Heeee


Lepas ni nak menghadap sang garuda pulak! Hehe..Apa citer la lepas ni yep? Garuda pon ada sang paruh yang boleh mematuk! Kita ada taring yang tajam! HAHA..Agak-agak sape la yang menang yep? Kalau kalah lagi silap2 Rajagopal kena pecat! Huahua memandai je aku kan..Coach tu lagi la macam nak pecah jantung kot dok tepi pandang dia dgn baju putih dia..Kalau baju kaler lain takde 'luck' katenye..hehe..Apa-apa jerla coach..janji menang ye dok?


Aku sebenarnya bukan minat sangat bola ni..Terpaksa tgk sebab my laki is kaki bola..! Stresss tau tak! tetiap hari ngadap chanel bola! Tapi kalau aku terdesak sgt aku tukar jer..Tapi kalau game team febret dia sang LIVERPOOL tu aku takle nak wat ape dah..Layan kan aje..Tapi aku respek dia tetap maintain dengan team dia since he was at U till now! Even team dia tu asek kalah je kena hentam dia tetap si loyal HAHA..Bagusnya tetap pendirian laki aku ni..Jgn loyal kat bola je..kat aku jugak tau! Huahuahua!


Eh dah lari topic ni..hehe..Apa pun syabas kat team kita and hopefully korang dapat menjuarai Piala AFF Suzuki tahun ni..MALAYSIA BOLEH!!!!! Aummmmmm!





Heyyyy!!!! Wake UP Ghimaaaaaau!!!! I know u can do it!!!!!






Yeah!!!! Macam tu la!!! Aummmmmmmmm!






Semoga kemenangan berpihak pada kalian..! InsyaAllah! Jangan lupa baca DOA yerppp!



No comments: