Thursday 29 November 2012

Puding Triffle

Aku rasa blog aku ni dah kena tukar nama ni..Asek entry pasal makanan jer...Hurm Hasil Dapur Saya..Erm tak bes..Saya & Dapur?? Hurmmm Noooo...Saya..Makanan..Dapur ? Saya Kuat Makan? Argghhh biarlah kan .Stay pada yang asal..Tak kisah la entry ape pon janji citer dari aku sendiri khennn... =)


Sekarang tgh rehat..Hari jumaat biasalah kan Staf Gomen ni rehatnye panjang..Kalau nak cuti hari jumaat terasa rugi sebab waktu rehat lebih lama dari waktu kerja wahahaha..So kalau malas cmne pun hari jumaat kena gagahkan jua..Rugi beb! Cuti kena pandai manage..Mana tau nanti nak bercuti panjang ke ada jugak cuti kan..



Kebetulan pulak hari ni My MIL & My FIL nak datang umah..Lagila otak aku ni berputar-putar nak masak apa petang ni..Takkan nak masak macaroni lagi kot kang kurang kasih syg my MIL kat aku..huahuahua..



Malam tadi sebelum tido aku dah preparekan mereka desert simple..Yerla nanti dorang sampai jauh2 nanti makan desert sejuk aku tu hilang la letih tu..Hehe menantu mithali ni harharhar..Weekend ni macam2 aku dah plan nak masak apa..Insyaallah kalau jadi alhamdulillah..Dorang bukan selalu datang..Time adik2 cuti sekolah ni la boleh jalan..Nanti Ameer ramaila kawan..Dia suka betol kawan ngn cik su dia..



Lapisan jelly kat bawah aku tebalkan..Sebab terlupa nak beli cheesecake nak letak kat lapisan bawah tu..   
Close Up! Aku tambah nada de coco bagi nampak lagi meriah..Harap2 selera la dorang makan =)


No comments: