Thursday 29 November 2012

Mengeripppp Lagi? ouchhh!

Sila jangan bosan entry saya yang ni..Masuk ni dah kali ke-3 aku post entry pasal ni..Heeee..Takpela kan..Kita nak citer-citer je..Sementara tggu kek masak kat dalam pantry tu dikesempatan ini kita karang entry baru dulu hihi..What? Membaking ? Hehe...Yer kami tgh membaking Brownies Cake kat dlm pantry opis! Yeah..! Nanti dah masak i buat entry pasal kek tu pulak hokay! 

Ok.. Saya mengerip lagi! Sebabnye nak bagi kawan2 ofis..Kebetulan durian yang aku bawak balik dari kg tu ada lagi so aku buat la crepe..Kebetulan aku tgh rajin aku buat la tuk opis hubby sekali..Aku buat 2 adunan..So dapatlah 20 keping crepe..Makin lama buat makin suka pulak..Dulu masa buat mula-mula dulu rasa mcm susah jer..Tapi betullah orang cakap 'practise make perfect'..Hee..Tapi aku buat takdela perfect..Janji boleh makan jer..Kali ni dah 3 kali aku bawak kat ofis..Alhamdulillah dorang suka..aku suka je buat kalau ada durian..bukannya susah pon.. =O

Okla takmo citer banyak..saksikanla gambar crepe durian hamba yang tak berapa nk comey tu..




Lapisan dalam crepe..



1 for my office & 1 for hubby's office!


Ok..lepas ni aku malas dah buat crepe ni..puas dah makan..Nak tggu next session..Orang nak cipta makanan apa plop! hehe..

No comments: