Saturday 12 November 2011

Percutian yang meyepoilkan

Huh masa aku type entry ni rasa macam nak bertukar jadi raksaksa gorgon pon ada..Sepatutnya sekarang aku tak kan rajin bukak blog pada waktu pagi2 cuti ni..sepatutnya (brapa kali sepatut da..) aku skrg dalam selimut tebal diulit mimpi ngeri indah..huhu..Ni semua gara2 budak2 sekolah yang memekak kat tepi bilik kami ni!

Management hotel ni pon satu yang kau tempatkan kami sebelah bilik budak2 hingusan ni watpe! Memang betoi2 spoil la..awal2 lagi dorang dah buat onar..Sekolah tu pulak time2 cenggini lah nak buat rombongan bagai..takpe tak aku nak blame sekolah tu? hikhik..dah nasib kami ditempatkan dekat ngn dorang..jup2 kang berlari..jup2 kang memekik..memanggil2 si kawan pergi makan..yang aku takle blah..'kau dah makan tot? kau kat mana tot...jom la tot' (tot is ayat dlm hantu bonceng)..kawan tu kat tepi tu je tapi dia punya jerit mcm si kawan tu di sebalik bukit ha..mana aku tak geram..nak pulak budak2 laki..lagi la kuat sorenya..kul 6.30 dah buat bising..aku ni nak sambung tido bengkek jer..sampai aku bangun nak pergi sound tapi dorang berlari keluar..'laki aku lak marah aku dia ckp biarla..argggh budak tak budak,,takde prasaan respect langsung kat orang lain..tapi aku sempat jeling tajam yang kat dalam bilik tu dgn harapan dorang paham 'signal' yang aku bagi tu..HAMPEH! budak sekolah is tetap budak sekolah..tak reti bahse! aku nak je sepak laju2 sorang2 tapi apa daya ku..hahaha..jahat kan???

Masa aku type ni dorang dah berambus..senang hati aku..tapi mcm tak boleh nak sambung tido dah..aku dah siap sarap megi ayam..roti ikan bilis tadi..dua orang hero aku tu masih dlm selimut..sedap yer tido sejuk2 ni..aku jer yang terkebil2 sorang2..

Owh yer aku dok cakap2 ni lupa lak nak citer (ceh mcm orang nak tau je)heee...Kami sekarang kat Cameron Highland..Lepas balik dari kenduri kawin kawan hubyy (ijjat & ct)kat sungkai, kitorang niat nak singgah sini..Dah alang2 kat sini..(congrates to the bride & groom)..Tak sempat nak snap gambar dorang..tapi papepon the pengantin is sgt lawa.. =)

Kitorang smpi sini dah malam..Lepas check in..mandi & solat kitorang kuar semula..Jalan2 kat pasar malam brinchang..Besar gak la pasar malam dia dan best..byk sgt sourvenirs ..aku dah mula rambang mata..Udara malam dia toksah ckp la..seeeeeejukk bangat..kitorang ber3 mmg kena pakai jaket..tapi tkde la kalau bercakap kuar asap..hihi..Ameer lak aku risau sbb dia selsema & batuk..Tapi alhamdulillah pagi ni aku tgk dia ok jer..

otw to cameron..tgh gigih nak makan biskut dia..habis comot janji dia senyap hihi

Ameer tgh blur..dimanakah aku sekarang?? 

Aahhhh..besnye baring..saya buhsan dah lama dlm keta 

kat pasar malam brinchang..dia kena pakai glove sebab sejuk sgt

Taraa..glove saya gone?? sebab sy gigit..dont like la mama

Okla..nak stop dulu..pasni kami nak terjah tempat lain lak..nnt aku share di lain entry yer..bubuy =)

No comments: