Thursday 10 November 2011

Ada apa dengan tarikh 11/11/11?

Fuiiyoo...cun giler tarikh ni..Mesti sumer orang ketor kepala nak buat sesuatu yang penting on this owsome date! Macam nikah ke..tunang ker...dating ke..huhu apehal aku punye etc asyik menjerumus ke arah percintaan je..takde contoh lain ke kau nak buat mama? heee~ ~ ~




Tapi ada ke orang nak buat event macam tu hari bekerja ni? Nanti sapa nak datang? Tapi kalau kat kelantan dorang tak kisah nak buat kenduri kendara eventho hari bekerja janji cuti sekolah..

                                    What about me??

Hehe aku takde pape nak buat pon nak jadikan hari ni sebagai hari bersejarah aku..Yerla nombor cantek kan mesti senang nak ingat kalau nak buat sumting yang weird..eeiyuuww..takde maknanya hokay!

Dalam kepala hotak aku sekarang ni tgh pikir nak pergi ke tak weekend ni..Actually my hubby ajak pergi wedding kawan dia kat Perak..Tapi our baby kurang sihat..Tak sampai hati nak bawak dia jalan jauh-jauh..Takpela akan dibincangkan kemudian.

 Owh yer..Ada ke baby yang lahir pada hari ni? Nak pulak time dia keluar pukul 11/ 11 minit /11 saat..Wallaweh memang femes la baby tersebut mcm artis sudaa..bertuah ibu mengandung kecik2 lagi dah jadi terkenal..huhu..

Ok la aku malas nak melalut dah..Takde apa nak share ngn korang pon pada tarikh cun ni..Kawan aku dah ajak nak pergi minum...Lets go! babai!

No comments: